🔏ڪٺابخانه‌ی خصوصےحبٻب سهرابـے

استفاده از مطالب وبلاگ فقط با ذکر صلوات حلال است

🔏ڪٺابخانه‌ی خصوصےحبٻب سهرابـے

استفاده از مطالب وبلاگ فقط با ذکر صلوات حلال است

🔏ڪٺابخانه‌ی خصوصےحبٻب سهرابـے

« بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ »
‹« اَللَّهُمَّ صَلِّ‌عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ‌مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ‌فَرَجَهُمْ »›

🚨 هرگونه استفاده از مطالب این وبلاگ به شرط ذکر صلوات حلال است.

* برای دیدن تصاویر با کیفیت بهتر ، بر روی آن‌ها کلیک/لمس کنید و در ادامه دریافت نمایید.

* اندازه‌ی کتاب ( عدد بزرگ : طول کتاب ؛ عدد کوچک: عرض کتاب ):
رقعی ۱۴/۸ × ۲۱
وزیری ۱۶/۵ × ۲۳/۵
پالتویی کوچک ۱۰ × ۱۹
پالتویی بزرگ ۱۱/۵ × ۲۲
جیبی ۱۱ × ۱۵
نیم جیبی ۸ × ۱۱/۵
جیبی رقعی ۱۴ × ۱۰/۵
رحلی ۲۱ × ۲۸
رحلی سلطانی ۲۴ × ۳۳
خشتی بزرگ ۲۲ × ۲۲
خشتی کوچک ۱۹ × ۱۹

*** اصل ۲۳ قانون اساسی:
تفتیش عقاید ممنوع است و هیچ‌کس را نمی‌توان به صرف داشتن عقیده‌ای مورد تعرض و موُاخذه قرار دارد.
_______«»_______

--------------------------
اَللَّهُمَّ صَلِّ‌عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ‌مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ‌فَرَجَهُمْ

حرف‌های مهم
طبقه بندی موضوعی
نوشته‌های قبلی
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۰۳، ۰۰:۳۰ - hassan
    good
پیوندهای مفید و لازم

باور نڪــــردنی اما واقعی

شنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۰۴:۵۸ ب.ظ

بِـسْـــــمِـ اللّٰهِ الرَّحْــمَٰنِ الرَّحِیـــمِـ

داستان آشنایی با دختر خانمے با نیم میلیارد تومن درآمد ماھانہ😳


ⵘ   ⇜


از بیکاری سری به شبکه‌های اجتماعی زدم. در ایتا چشمم به تبلیغات آموزش کانالداری و کسب درآمد از این طریق افتاد.

عضو کانال شدم و خلاصه اینکه خانم استاد شروع به دادن امید و دلداری کردن و اینکه بچه‌دار و بیکار و کاردار و کارمند و بی‌شوهر و شوهر دار و سرمایه دار و بی سرمایه میتونن از این راه به درآمد میلیونی برسن.

 خودش را کارآفرین و ۳۰ سالہ معرفی کرد در یکی از دهات‌های شیراز و گاهی چند عکسی از کاکتوس و مزرعه‌ی کاکتوس می‌گذاشت و خیلی خلاصه اینکه بعد از کلی امیدواری به اینجا رسید که هر چیز با ارزشی بهائی داره و اینکه کل دوره را با تخفیف در اختیار دانشجویان ( منظورش ما بودیم ) می‌ذاره با قیمت ۷۹۰ هزار تومان و اون هم به صورت محدود یعنی به تعداد ۲۵۰ نفر ؛ و به قید قرعه به ۳ نفر از ۳۰ نفر اول که زودتر ثبت نام کنن جایزه میده شامل طلا و پول، و پول ۳ نفر را بر می‌گردونه و یکی دو نفر را هم به عنوان ادمین خودش انتخاب می‌کنه.

تب خرید دوره بالا بود! تو اون مطالب آخرش حرفهای هیجانی میزد و واقعاً آدم برای خرید دوره تحریک میشد. منو میگی ؟! پول نداشتم و خدارو شکر که نداشتم. باهاش وارد حرف شدم و از فقیر بودنم گفتم و اینکه یارانه بدن پولتو میدم و اینکه اگه به سوددهی برسم پولتو میدم و ... سرتونو درد نیارم ، قبول نکرد .


چند روزی گذشت و یاد دلداری‌ها و امید دادن‌های خانم استاد افتادم و رفتم تو کانال، دیدم که همه‌ی مطالب قبل را حذف کرده... چند روز گذشت و دوره‌ی جدید شروع شد و دوباره مثل دوره‌ی قبل همون حرفها و همون امید دادنها . عجیب اینکه همون نوشته‌های قبل و همون حرفهای شخصی و همون عکسهای قبل را از مزرعه و کارش می‌گذاشت و یه سری عکس صفحه از دانشجویان قبلش میذاشت که مثل دوره‌ی قبل بود! انکار داشت دورہ‌ی قبل را کپی پیس میکرد.

✋ تا اینجارو داشته باشید.

خودم یه جستجو و تحقیقی در ایتا کردم و متوجه شدم که خیلی از آموزشهایی که این خانم میداد در خود راهنمای ایتا موجوده! و ھمچنین ایتا یہ سری امکانات دارہ ،مثلاً در ایتا میشه کاری کرد که یه مطلبی را در یه روز و در ساعت مشخص داخل کانال گذاشت یعنی به صورت اتوماتیک و اصلأ نیاز نیست هربار و سر ساعت مشخص خودت بری داخل کانال و مطلب بذاری بلکه مطالب را از قبل آماده میکنی و میدی به ربات و سر ساعت مشخص و روز مشخص داخل کانالت گذاشته میشه.


مطالب این خانم چیز جدید یا ترفندی که کسی دیگه‌ای بلد نباشه نبود فقط اینکه مطالب این خانم حالت جمع بندی و جلوگیری از تلف شدن وقت داشت و خوب  ۷۹۰ هزار تومان فقط برای جمع بندی واقعاً زیاده. تازه این خانم ، سی‌دی یا کتابی به شما نمیفروخت بلکه همه‌چیز داخل یه کانال بود و فقط آدرس کانال را به شما میداد.


 اما در طول تقریبا ۲۰ روز متوجه نکاتی شدم که براتون مینویسم: 

۱. برای رسیدن به سود حتما نیاز به پول و سرمایه هستش چون شما برای اینکه در ایتا ( و یا هرجای دیگه ) بخوای چیزی را بفروشید باید قبلش تبلیغات بکنید و این تبلیغات پول میخواد! 

۲. یه مدت طول می‌کشه تا به درآمد برسی ( البته من خودم فعلا نرسیدم ) ولی در طول این مدت میتونید از قسمت راهنمای ایتا مطالب را بردارید و تمرین کنید و کم‌کم بیاد دستتون که چکار کنید ، اینکار باعث میشه که حوصله‌اتون سر نره چون کسی به این زودیا از شما خرید نمیکنه. و تا زمانی که تبلیغ نرید فروش ندارید ... و یادتون نره که تبلیغ پول میخواد!

۳. سخت ترین یا مهمترین قسمت کار، فروش هستش. شما باید مشتری را راضی کنید که پول را برای شما کارت به کارت کنه .

 البته کسی که قصد خرید داشته باشه میخره .

۴. اگه سرمایه ندارید تقریبا کار سختی دارید، دوره را باید بخرید، برای تبلیغ باید پول بدهید ولی یادتون باشه که کار نشد نداره، فکر کنید اگه بتونید یه مقداری بفروشید و پولی دستتون بیاد و مشتری داشته باشید پس کار دارید! با یه تلفن هوشمند و یه اینترنت ،صاحب شغل می‌شید و البته مثل هر شغل دیگه‌ای سختی‌های خودشو داره ؛حالا نگم سختی بگم تخصص و دانستی بهتره.


خوب بگذریم از این حرفها.

الان که دارم این مطالب را مینویسم ، این خانم در طول یکماه گذشته که با کانالش آشنا شدم داره دوره‌ی سوم را برگزار میکنه. بیاید یه حساب کتاب بکنیم: اگه این خانم به طور تقریبی هر ماه این دوره‌ی آموزشی را به ۵۰۰ نفر بفروشه ماهی چقد در میاره؟ خودتون حساب کنید:

۵۰۰ ضربدر ۷۹۰ هزار تومان ببینید چقد میشه! 


حالا با توجه به اینکه الان داره می‌ره برای دوره سوم و اینکه فرض کنیم ماهی سه دوره برگزار کنه میشه چقدر؟ ۷۵۰ ( ۳ تا ۲۵۰ نفر )ضربدر ۷۹۰ هزار تومان؟!


میشه ماهی ۵۹۲ میلیون تومان ۔

پوفففففففففف باور نکردینه اما واقعیه.


*دقت کنید: من نمیخوام بگم که این خانم کلاه‌برداره بلکه به هر حال برای به دست آوردن این درآمد تلاش کرده و هزینه کرده ، حرفم اینه که این خانم داره همچین پولی در میاره و اونوقت یه مرد درازِ پرمصرف مثل من ، منتظره که کَی پول یارانه میدن، به اون همه هوش و تلاش و جدیت و روش پول درآوردنش یہ کم حسودیم شد.(البته راستشو بخوای شاید هم بیشتر از یه کم، حسودیم میشه ). 

* این مطلب را خطاب بہ افراد بیکار و بی‌سرمایه نوشتم که تقریباً شامل وضعیت خودم ھم میشه.


حبېب سہرابی

۲۹ مهر ۱۴۰۲ 

بیجار گروس 

©www.habibsohrabi.blog.ir



هرگونہ استفادہ از مطاب این وبلاگ ، فقط با ذکر صلوات حلال است (۰)

شما اولین نفر باشید و حرفی بزنید* *لب بگشای که قند فراوانم آرزوست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی